אף אחד לא יודע מה טוב בשבילך

אף אחד לא יודע מה טוב בשבילך.
הם בקושי יודעים מה טוב בשבילם,
אז איך הם ידעו מה טוב בשבילך?!?
זו תובנה מאוד משמעותית
שהגעתי אליה
והיא מאוד מתקשרת
למנטרה של MetaFeelings
“אני מאמינה לעצמי.”

כל חיינו לימדו אותנו
לחפש את התשובות בחוץ.
שאנשים אחרים יודעים
מה טוב לי.
הם יגידו לי מה אני צריכה
ואם אפעל בהתאם,
אז יהיה לי טוב.
כך נראתה המציאות שלי
במשך שנים.
מציאות של מרצה.
The pleaser
אני צריכה לרצות את זה ואת זה,
כדי שיהיו מרוצים ממני
ואז אני אולי אהיה מרוצה מעצמי.

א ב ל
לא הייתי מרוצה בכל מקרה,
כי הנפש שלי לא קיבלה
את מבוקשה
ובכלל לא הייתי מחוברת אליה.
במילים אחרות,
לא הייתי מחוברת לעצמי ולרצונות שלי.
הכוונה לא לרצונות קיומיים
אלא רצונות גדולים כאלה,
שאיפות,
חלומות וכדומה.

אז לאחר שקיבלתי החלטות מסוימות
תמיד קפצה לי ליאת הפרייארית.
תמיד החשיבה היתה שאחרים
היו משיגים עסקה יותר טובה או
שהם תמיד מצליחים ואני
תמיד משלמת מחיר.
כיום אני רואה זאת אחרת
(על אף שמידי פעם הפרייארית
קופצת לבקר,
אבל היא לא מנהלת יותר את ההצגה.
היום אני מנהלת אותה!)
כיום כשאני יותר מחוברת לעצמי
ויודעת מי אני
ומה יש לי להציע
אני משתדלת להקשיב לקול הפנימי
ולקבל החלטות משם.
אם משהו מרגיש לי
שהוא לא תואם את התדר שלי,
על אף שהמחיר מתאים וכדומה
אני לא אהיה שם.
ואם משהו מרגיש לי חדש,
טיפה מפחיד, כי זה לא מוכר
והקול הפנימי אומר לי שיש שם משהו,
האינטואיציה שלי אומרת לי
שמדובר בשחקן נשמה
(כמו שאני אוהבת),
אני אני אנסה
ואם אני לא אצליח,
אז לא הצלחתי וניסיתי.

אם אני אהיה יותר מדויקת,
כיום אני משתמשת על בסיס יומי
בכלים המופלאים
שרכשתי מעולם ההתפתחות האישית
ומעולם התודעה
ובאמצעותם אני
מגיעה להחלטה
שמתאימה לי!
כן לי!
ופחות ופחות אכפת לי
מה יחשבו
מה יגידו
ומה יאמרו.
כי הם מדברים תמיד
מההתפתחות שלהם
והיא לא תמיד תואמת
את ההתפתחות שלי.

וזה גם מה שאני מלמדת
את התלמידים שלי.
אני מלמדת אותם כלים פרקטיים מהעולם,
שעוזרים להם ביומיום
לקבל החלטות שמתאימות להם.
לכל אחד אני מתאימה כלים שונים
וכל אחד בוחר
אם מתאים לו להשתמש בהם או לא.
גם תכנית הלמידה
משתנה מאדם לאדם,
כי לכל אחד יש קול פנימי אחר
ואני תמיד מחברת אותו
לקול הפנימי שלו שיכוון אותו
לדרך שמתאימה לו ללמוד אנגלית
בצורה הכי כיפית ופרקטית שמתאימה לו.

אני אימצתי לעצמי את החשיבה
שהכל לטובתינו,
הכל אהבה טהורה
ובאנו לעולם לקבל מתנות.
לפעמים אנחנו
לא פתוחים מספיק
כדי לקבל אותם.
לפעמים אנו מכווצים או
מפוחדים או
פשוט לא בשלים
אולם, כשנחליט שהגיע הזמן לפעול
ונפעל יותר ויותר
מתוך האינטואיציה שלנו
נקבל החלטות שמתאימות לנו
ונרצה קודם כל את עצמנו.
וכשהנפש שלנו מרוצה
אנחנו בשקט פנימי עמוק,
אנחנו בשפע
וזה מתכון מנצח לאושר עילאי.
המשך יבוא…
(מתוך יומן מסע ליאת בר טל – איך הגעתי לעולם ההתפתחות האישית ולעולם המודעות? – חלק 18)

💛 25 שנות ניסיון – תהליך אחד שיכול לשנות לילדים שלך את השנה
ללמוד 💛 להאמין 💛 לפרוח 💛

💛 כשילדים פוגשים אנגלית – בליווי תודעתי רגשי ואימוני שמדבר אל הלב זו למידה שמובילה לצמיחה.
באנגלית – ובביטחון.  

🎯 הוראה מתקנת באנגלית + טיפול רגשי תודעתי + אימון מנטלי
למי שמבין שהפער כבר לא יכול לחכות ושהגיע הזמן לעשות שינוי – מהשורש.

בגישה אישית, רגישה ומדויקת –
אני עוזרת לילדים (ולהורים) לצאת מהתסכול ולבנות ביטחון, אבני יסוד באנגלית וחיבור אמיתי.

כי כשמטפלים בשורש –
הפערים מצטמצמים מהר.
והילד/ה שלך פורח/ת 💛

 

🎓 Love Your English Kids – האקדמיה לאנגלית לילדים כוללת:

1. ליווי אישי אחד־על־אחד (אונליין)
לילדים שזקוקים לחיזוק, מיקוד והכוונה – בגובה העיניים.
👁️‍🗨️ זיהוי מדויק של החסמים 
📖 רכישת מיומנויות השפה בהתאמה אישית ובצורה מדויקת וברורה
💫 ליווי בקצב אישי – עם המון סבלנות, הכלה ואמונה

2. קבוצות קטנות לאורך השנה (עד 4–6 ילדים אונליין)
לילדים שרוצים גם להשתייך – וגם לקבל יחס אישי.
✨ חיבור בין ילדים
✨ ליווי רגשי ולימודי
✨ חיזוק הביטחון, גם מול אחרים – בלי לחץ

3. חדש! קייטנת אונליין בוטיקית באנגלית
קיץ של אנגלית, ביטחון, הנאה והתפתחות – מהבית.
✅ קבוצות קטנות ואינטימיות
✅ יחס אישי אמיתי
✅ קריאה, דיבור, משחקים ותהליכים מנטליים – ברגישות ובכיף

🌟 זה הרבה יותר מלימוד אנגלית.
זו הזדמנות לילד/ה שלך לגלות שהוא/היא יכול/ה –
ולצאת לשנה החדשה עם תחושת הצלחה וביטחון 🏆